Lillan

Direktlänk till inlägg 28 september 2016

Gyllene tider...

Av jodi - 28 september 2016 23:10

Jo, nu e så att siffran 30 kryper närmre och närmre. Det är bara en siffra men jag är bara inte redo för den, alls! Jag kan inte riktigt bearbeta att jag kommer bli 30år utan att ha skaffat 2 barn. Kommer ja någonsin klara av att bearbeta tanken på att jag kanske inte kommer får fler barn? Se suger! Kommer ihåg hur ledsen jag var när jag fyllde 20...då jag skulle haft utbildning, jobb, man, två barn och tredje på väg. Jag har inga höga förväntningar alls *harkel* ^^. Lite samma kännslor bubblar upp nu. Hur lycklig jag än må vara med min Man och Dotter. Lite kris finns ändå inom mig.
Kroppen har ju långt passerat 30 iaf, de e tydligt! Åter igen har "såkallade vänner" och familj räknat vita hår på huvet *suck*. Så efter iaf några dagars betänketid så beslutade jag mig för att färga håret "gyllenbrunt".... Mmmjo, vist ser färgen gyllenbrun ut....eller inte :D. Men helnöjd e ja iaf! Har även fått lite mera lockar i håret den senaste tiden vilket uppskattas. Nu ser de inte lika tunt ut. Från barn till hår till....? Har ingen koll på vart detta inlägg e på väg riktigt (ADD). Ventilerar allt på en gång ^^.

De allra viktigaste som händer just nu är att min kära vän Mickis ligger på BB i väntan på att lill killen ska komma ut o se världen. Ja vågar inte gå 2meter ifrån telefonen ifall den skulle pipa :). Är så exalterad som de bara går att vara. Är super lycklig för deras skull! Dom små miraklen gör livet till en så underbar resa <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jodi - 27 maj 2022 23:42


Nu är det två veckor sedan vi kom hem till Sverige igen. Så här fint uppsvälld var magen efter resan hem. Magen sväller fortfarande om jag överanstänger mig. Men det krävs mycket mera nu. Och den blir inte häller riktigt såhär stor. Jag klarar av at...

Av jodi - 7 maj 2022 21:03


Jag bara älskar dom dagar jag vaknar före alla andra och smiter ner till stranden för att se soluppgången. Där sitter jag helt ensam. Med tiden börjar stranden vakna till liv. Några enstaka joggare visar sig. En tjej gör morgon yoga en bit bort. Stä...

Av jodi - 20 april 2022 18:51


En del av vårat poolområde.... Underbart! Utöver staketet runt poolen så är området stängt så barn kan tryggt springa omkring. Lillen hittar nya vänner dagligen, inga spärrar alls. Han hälsar på nästan alla han möter. Framförallt tjejer. Lillan spe...

Av jodi - 15 april 2022 08:01


Min lycka lyser igenom masken. Här har jag precis överlevt en två dagars resa från min lilla byhåla till en ö utanför Afrikas kust. Med packning, rullstol, vagn, barnen och deras mormor. Resan har inte varit smärtfri direkt. Men jag har ändå kunnat ...

Av jodi - 2 april 2022 21:20


Jag läker fint. Det syns inte så bra på bilden men dom har gjort 4 håll i min navel. Troligtvis fanns det en hel del ärr vävnad ivägen. Så totalt 8 ingångar. Det är inte bara såren som läker fint. Jag har dessutom mycket mindre smärthöjningar. Jag k...

Ovido - Quiz & Flashcards