Lillan

Direktlänk till inlägg 18 december 2015

Mjukis dag

Av jodi - 18 december 2015 23:21

Blev en lugn dag på jobbet idag. Började med två möten... Båda handlade om samma sak. Jag måste jobba mindre och vila mer. Jag måste sluta så fort jag får ont *lol*. Hur ska de gå till då? Ja har ju ont redan efter resan dit! Ja ska helt enkelt åka dit och bara sitta i tre timmar. Ja jobbade i 20 minuter totalt idag iaf. Något vill ja ju ända göra...livrädd att dom ska säga att ha inte får va kvar och jag förlorar mitt bidrag.
När mannen hämtade mig och Lillan så åkte vi direkt till Louise som så snällt tagit på sig att ta hand om mig och Lillan eftersom att mannen skulle på julbord. Även 20 minuter gör att ja inte klarar av annat än att sitta i soffan resten av dygnet. Så hon hon har servat både mig och Lillan hela kvällen. Nu ska vi bädda ner oss och sova över här också. Sååå mysigt :). Trotts att jag har ont och bara sitter så mår ja mycke bättre än sist. Har inte gråtit och medicin ger skaplig effekt. Så jag har till och med kunnat vara social under kvällen *tummen upp*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jodi - 27 maj 2022 23:42


Nu är det två veckor sedan vi kom hem till Sverige igen. Så här fint uppsvälld var magen efter resan hem. Magen sväller fortfarande om jag överanstänger mig. Men det krävs mycket mera nu. Och den blir inte häller riktigt såhär stor. Jag klarar av at...

Av jodi - 7 maj 2022 21:03


Jag bara älskar dom dagar jag vaknar före alla andra och smiter ner till stranden för att se soluppgången. Där sitter jag helt ensam. Med tiden börjar stranden vakna till liv. Några enstaka joggare visar sig. En tjej gör morgon yoga en bit bort. Stä...

Av jodi - 20 april 2022 18:51


En del av vårat poolområde.... Underbart! Utöver staketet runt poolen så är området stängt så barn kan tryggt springa omkring. Lillen hittar nya vänner dagligen, inga spärrar alls. Han hälsar på nästan alla han möter. Framförallt tjejer. Lillan spe...

Av jodi - 15 april 2022 08:01


Min lycka lyser igenom masken. Här har jag precis överlevt en två dagars resa från min lilla byhåla till en ö utanför Afrikas kust. Med packning, rullstol, vagn, barnen och deras mormor. Resan har inte varit smärtfri direkt. Men jag har ändå kunnat ...

Av jodi - 2 april 2022 21:20


Jag läker fint. Det syns inte så bra på bilden men dom har gjort 4 håll i min navel. Troligtvis fanns det en hel del ärr vävnad ivägen. Så totalt 8 ingångar. Det är inte bara såren som läker fint. Jag har dessutom mycket mindre smärthöjningar. Jag k...

Ovido - Quiz & Flashcards