Lillan

Direktlänk till inlägg 21 april 2015

Riktigt arg nu!!!

Av jodi - 21 april 2015 21:54

En någorlunda lugn bild på mig...men just nu är jag så grymt förbannad! Jag är så arg över att vara sjuk 100% av all min tid. Jag är så arg över att smärtan kan ta över ALLT! Jag kan dölja sååå mycke av mina smärtor och försöker leva dagarna så normalt jag bara kan. Men när smärtan så brutalt bryter igenom framför min familj, framför min dotter....då blir jag så extremt sårad av mig själv. Ikväll brast de och ja kunde inte dölja smärtan. Jag tog mig ifrån familjen i väntan på att de värsta skulle släppa. När jag väl kom tillbaks hade Lillan somnat för natten. Det sista hon såg av sin mor innan hon somna var en skrikande sådan. Det känns så jävla orättvist ibland och nu är jag så fruktansvärt arg!! Jag hoppas hon vaknar till igen och märker att jag nu kan hantera mig igen...att mamma är ok. Igentligen så vet ja ju om att hon förstår och att hon vet att mina smärtor inte är farliga. Men hon är ett barn...mitt barn. Jag vill ju alltid hennes bästa. O min stackars mann som som fick åka till jobbet i vetskap om att ja kommer ha en tuff natt framför mig. Jag har så fruktansvärt ont i magen...men det som stör mig mest är det onda i hjärtat när jag påverkar min familj. Dom gör allt för mig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jodi - 27 maj 2022 23:42


Nu är det två veckor sedan vi kom hem till Sverige igen. Så här fint uppsvälld var magen efter resan hem. Magen sväller fortfarande om jag överanstänger mig. Men det krävs mycket mera nu. Och den blir inte häller riktigt såhär stor. Jag klarar av at...

Av jodi - 7 maj 2022 21:03


Jag bara älskar dom dagar jag vaknar före alla andra och smiter ner till stranden för att se soluppgången. Där sitter jag helt ensam. Med tiden börjar stranden vakna till liv. Några enstaka joggare visar sig. En tjej gör morgon yoga en bit bort. Stä...

Av jodi - 20 april 2022 18:51


En del av vårat poolområde.... Underbart! Utöver staketet runt poolen så är området stängt så barn kan tryggt springa omkring. Lillen hittar nya vänner dagligen, inga spärrar alls. Han hälsar på nästan alla han möter. Framförallt tjejer. Lillan spe...

Av jodi - 15 april 2022 08:01


Min lycka lyser igenom masken. Här har jag precis överlevt en två dagars resa från min lilla byhåla till en ö utanför Afrikas kust. Med packning, rullstol, vagn, barnen och deras mormor. Resan har inte varit smärtfri direkt. Men jag har ändå kunnat ...

Av jodi - 2 april 2022 21:20


Jag läker fint. Det syns inte så bra på bilden men dom har gjort 4 håll i min navel. Troligtvis fanns det en hel del ärr vävnad ivägen. Så totalt 8 ingångar. Det är inte bara såren som läker fint. Jag har dessutom mycket mindre smärthöjningar. Jag k...

Ovido - Quiz & Flashcards