Lillan

Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Behöver min kärlek

Av jodi - 20 februari 2015 00:39

Just nu saknar jag min älska man väldigt mycke. Medans han jobbar ligger jag hemma och har väldigt ont. Det är på gränsen till att jag inte står ut. Önskar jag kunde låna hem min man bara för en stund så han kan hålla om mig. Allt känns så mycke lättare då. Han kan alltid få mig att må bättre. Smärtan har börjat ta mer och mer på mina krafter och jag är helt slut om dagarna. Ändå kan jag inte somna pga smärtan. 12 av 16 dagar har jag haft blödningar nu. Inte konstigt att ja e slut. Imorgon kommer min pappa hit och underhåller Lillan. Jag längtar redan. Hon behöver lite kul efter en hel veckas innesittande med vattkoppor. Och jag får vila. Känns inte som att jag gjort annat än o vila sista tiden...ändå så e de just de jag behöver mest. Så jag orkar me den här skiten i två veckor till. Som det känns just nu är ja glad om ja klarar mig några dagar till. Men håller mina tummar och tår för att det värsta släppt lite tills imorgon. Om inte annat får jag kramar av min man innan han somnar imorgon. Saknar honom såå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jodi - 27 maj 2022 23:42


Nu är det två veckor sedan vi kom hem till Sverige igen. Så här fint uppsvälld var magen efter resan hem. Magen sväller fortfarande om jag överanstänger mig. Men det krävs mycket mera nu. Och den blir inte häller riktigt såhär stor. Jag klarar av at...

Av jodi - 7 maj 2022 21:03


Jag bara älskar dom dagar jag vaknar före alla andra och smiter ner till stranden för att se soluppgången. Där sitter jag helt ensam. Med tiden börjar stranden vakna till liv. Några enstaka joggare visar sig. En tjej gör morgon yoga en bit bort. Stä...

Av jodi - 20 april 2022 18:51


En del av vårat poolområde.... Underbart! Utöver staketet runt poolen så är området stängt så barn kan tryggt springa omkring. Lillen hittar nya vänner dagligen, inga spärrar alls. Han hälsar på nästan alla han möter. Framförallt tjejer. Lillan spe...

Av jodi - 15 april 2022 08:01


Min lycka lyser igenom masken. Här har jag precis överlevt en två dagars resa från min lilla byhåla till en ö utanför Afrikas kust. Med packning, rullstol, vagn, barnen och deras mormor. Resan har inte varit smärtfri direkt. Men jag har ändå kunnat ...

Av jodi - 2 april 2022 21:20


Jag läker fint. Det syns inte så bra på bilden men dom har gjort 4 håll i min navel. Troligtvis fanns det en hel del ärr vävnad ivägen. Så totalt 8 ingångar. Det är inte bara såren som läker fint. Jag har dessutom mycket mindre smärthöjningar. Jag k...

Ovido - Quiz & Flashcards