Lillan

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Olyckan

Av jodi - 21 mars 2010 16:00

Idag är det exakt 5 1/2 år sen jag var med i en bil/Buss olycka som förändrade mitt liv totalt.

Innan olyckan var jag en aktiv tjej som både tränade simmning, gym och självförsvar. Jag jobbade 7dagar i veckan på badhuset sammtidigt som jag studerade. Jag hade alltid fullt upp om dagarna.

Efter olyckan kunde jag inte gör någonting jag sysslat med innan.

Jag fick hjälp med allt från att äta mat till toalettbesök. Jag kunde inte gå själv och jag var ständigt påverkad av morfin tabletter.

Det blev inte bättre av att jag blev beroende av min dåvarande pojkvänn. vi hade bara varit tillsammans tre månader innan olyckan, och efter olyckan blev jag fast med de svinet i 3år till. Jag kunde inte klara mig själv så jag hade inte så mycke till val.

Från den här dagen förändrades mitt liv till det sämre. Men under dom senaste 2 åren har jag börjat vänta mitt liv till det positiva igen =)

 
 
Ingen bild

En som vet.

28 mars 2010 05:25

En som vet... jonna/jolina ditt jävla svin, undra vem som vart fast med vem efter 3år... såna skuldkänslor han har haft för att du var med om olyckan, inte längre.. rätt åt dig. och hoppas dina cell prover du tar visar att du kommer dö ung och utan barn, det är vad du förtjänar.

Du borde be om syndarnas förlåtelse efter det du gjort. Din kille kommer nog inse vilket patetiskt svin du är till slut. du förtjänar inte bättre än det. lycka till med ditt patetiska liv och se till att göra något vettigt av det så man slipper höra ditt jävla gnäll.

Livet är rättvist, förstår du nu varför du blivit drabbad såhär? HAH-HA!

 
Ingen bild

Mickis

29 mars 2010 15:19

Men du Thomas ge dig, vem är det som är patetisk och ett jävla svin igentligen?
Inte är det Jolina iaf!!
Du är så himla patetisk, du är inte ens värd en Amöbas liv! Du är ett vidrigt svin, Och som du säger Gud Straffar så se för faan upp !!!
Jolina Du är en ÄKTA vän, du är Underbar Och jag är så glad att du finns i mitt liv! Forever Friends!!

 
Ingen bild

Gabrielle Solis :)

29 mars 2010 20:24

Ta inte åt dej Jonna! Du e absolut inte patetisk, och framförallt inte bitter som -En som vet..- verkar vara. Du har gått vidare med livet och sitter inte o smygläser ditt exs blogg utan blir istället älskad och beundrad utav många! Du ser framåt och är den mest positiva människa jag vet! Bitterhet och negativitet är det mest oattraktiva som finns!

 
Madde

Madde

26 augusti 2010 14:53

Får man fråga hur olyckan gick till?

http://www.mccj.blogg.se

jodi

26 augusti 2010 17:11

jag blev påkörd av en buss bakifrån (jag var passagerare i en bil). Vi saktade in inför ett väggupp och bussen blev bländad av solen och såg inte oss överhuvudtaget....han körde också fortare är han borde ha gjort. det blev en ordentlig smäll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jodi - 27 maj 2022 23:42


Nu är det två veckor sedan vi kom hem till Sverige igen. Så här fint uppsvälld var magen efter resan hem. Magen sväller fortfarande om jag överanstänger mig. Men det krävs mycket mera nu. Och den blir inte häller riktigt såhär stor. Jag klarar av at...

Av jodi - 7 maj 2022 21:03


Jag bara älskar dom dagar jag vaknar före alla andra och smiter ner till stranden för att se soluppgången. Där sitter jag helt ensam. Med tiden börjar stranden vakna till liv. Några enstaka joggare visar sig. En tjej gör morgon yoga en bit bort. Stä...

Av jodi - 20 april 2022 18:51


En del av vårat poolområde.... Underbart! Utöver staketet runt poolen så är området stängt så barn kan tryggt springa omkring. Lillen hittar nya vänner dagligen, inga spärrar alls. Han hälsar på nästan alla han möter. Framförallt tjejer. Lillan spe...

Av jodi - 15 april 2022 08:01


Min lycka lyser igenom masken. Här har jag precis överlevt en två dagars resa från min lilla byhåla till en ö utanför Afrikas kust. Med packning, rullstol, vagn, barnen och deras mormor. Resan har inte varit smärtfri direkt. Men jag har ändå kunnat ...

Av jodi - 2 april 2022 21:20


Jag läker fint. Det syns inte så bra på bilden men dom har gjort 4 håll i min navel. Troligtvis fanns det en hel del ärr vävnad ivägen. Så totalt 8 ingångar. Det är inte bara såren som läker fint. Jag har dessutom mycket mindre smärthöjningar. Jag k...

Ovido - Quiz & Flashcards