Lillan

Direktlänk till inlägg 13 februari 2018

Spooky mornings in Diddebo

Av jodi - 13 februari 2018 21:50

Njuter av att vara här hemma i mitt älskade hus med min älskade familj. Jag har kontroll över smärtorna och kan fokusera på lite annat runtomkring. Just nu är det mycke sjukhusbesök som tar upp min tid...träffar en hel drös olika människor och får uppgifter som jag sen ska utföra hemma. Kan ju inte påstå att de går bra direkt. Det är mycket text för varje uppgift och ADD:n sätter stop innan ja ens börjat med den första uppgiften. Så jag lägger mycke fokus på att försöka tänka på uppgifterna men jag har inte lyckats utföra dom än. Hoppas ja kan få till de nån gång...vill ju se om de faktiskt kan hjälpa mig. För Lillan däremot flyter de på riktigt bra. Hon läser snabbare, bättre och lättare för varje vecka som går. Hon är så duktig! Och jag kan inte vara mer stolt! Mycke roligare att lägga min fokus på henne <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jodi - 27 maj 2022 23:42


Nu är det två veckor sedan vi kom hem till Sverige igen. Så här fint uppsvälld var magen efter resan hem. Magen sväller fortfarande om jag överanstänger mig. Men det krävs mycket mera nu. Och den blir inte häller riktigt såhär stor. Jag klarar av at...

Av jodi - 7 maj 2022 21:03


Jag bara älskar dom dagar jag vaknar före alla andra och smiter ner till stranden för att se soluppgången. Där sitter jag helt ensam. Med tiden börjar stranden vakna till liv. Några enstaka joggare visar sig. En tjej gör morgon yoga en bit bort. Stä...

Av jodi - 20 april 2022 18:51


En del av vårat poolområde.... Underbart! Utöver staketet runt poolen så är området stängt så barn kan tryggt springa omkring. Lillen hittar nya vänner dagligen, inga spärrar alls. Han hälsar på nästan alla han möter. Framförallt tjejer. Lillan spe...

Av jodi - 15 april 2022 08:01


Min lycka lyser igenom masken. Här har jag precis överlevt en två dagars resa från min lilla byhåla till en ö utanför Afrikas kust. Med packning, rullstol, vagn, barnen och deras mormor. Resan har inte varit smärtfri direkt. Men jag har ändå kunnat ...

Av jodi - 2 april 2022 21:20


Jag läker fint. Det syns inte så bra på bilden men dom har gjort 4 håll i min navel. Troligtvis fanns det en hel del ärr vävnad ivägen. Så totalt 8 ingångar. Det är inte bara såren som läker fint. Jag har dessutom mycket mindre smärthöjningar. Jag k...

Skapa flashcards